«فعالیت‌های انجمن‌های علمی معمولا چند دسته‌اند. دسته‌ی اول، کلاس‌های نرم‌افزار است که متناسب با مهارت‌هایی که دانشجویان نیاز دارند انتخاب و اجرا می‌شوند. در کنار این کلاس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های دیگری نیز برگزار می‌شوند که هرکدام مهارت جدیدی به شرکت‌کنندگان یاد می‌دهند.»

کسی که وارد این فعالیت‌ها می‌شود -ضمن گسترش مهارت‌های فردی خود- به دیگران هم کمک می‌کند تا با شرکت در رویدادهای مختلف، بتوانند یاد بگیرند و رابطه‌های حرفه‌ای جدید بسازند. رابطه‌هایی که می‌توانند در آینده بسیار تاثیرگذار و مفید واقع شوند. شاید همین مسئله باعث شده تا قسمت بزرگی از شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های انجمن علمی صنایع دانشگاه تهران از فارغ‌التحصیلان این رشته باشند. به گفته‌ی مطلوبی «عده‌ای وقتی می‌خواهند وارد بازار کار شوند تازه می‌فهمند که صرفا رفت‌وآمد در کلاس‌ها و درس خواندن و پاس کردن واحدها فایده‌ی چندانی در پیدا کردن کاری که می‌خواهند، ندارد و به همین دلیل هم به شرکت در رویدادهای مختلف و گسترش مهارت‌های فردی‌شان روی می‌آورند.»

برگزاری رویداد و همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم صاحبان صنایع، تولیدکنندگان با پژوهشگران و محققین و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید گرافیک است. حتی فکر کردن به برپایی یک مراسم هم می‌تواند باعث استرس و اضطراب در ما شود. بله؛ بخش‌های مختلفی باید با هم همکاری داشته باشند تا یک رویداد برگزار شود؛ اما اجازه ندهید این امر شما را بترساند.رویداد اکستراهمانند سیری های محلی سازمان دهندگان واقعا آن را در سر داشتند، می توانید بگویید که آنها خودشان طهستند، و همچنین بعضی ها اسامی بزرگ، آن را واقعا برای هر فن موسیقی نوع.
از عوامل موثر در فرایند توسعه، معرفی و به تصویر کشیدن دستاوردهای مجموعه شما در همایش­ ها، جشنواره ­ها و نمایشگاه های علمی و تخصصی می باشد.

علاوه بر آن، برگزاری رویداد و همایش ها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم صاحبان صنایع، تولیدکنندگان با پژوهشگران و محققین و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی کمک شایانی می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *